Technische Ondersteuning


meiVET biedt deze klantenservice uit één hand. Onze serviceafdeling zorgt voor alle behoeften van onze klanten en beantwoordt graag alle openstaande vragen.

Klantenservice is het allerbelangrijkste van elke leverancier. Dit is vooral belangrijk op het gebied van medische hulpmiddelen. Naast onze eigen verantwoordelijkheid voor de verkochte en geïnstalleerde apparaten zijn er ook normatieve en wettelijke voorschriften voor apparaten, distributeurs en gebruikers.

Onderhoud op afstand is een van de meest efficiënte manieren om onze klanten snelle en ongecompliceerde ondersteuning te bieden. Ons meiVET support team gebruikt de TeamViewer© software voor een veilige en beschermde verbinding.


Onderhoud op Afstand


Om onze technische ondersteuning in staat te stellen je te helpen, hebben we je toestemmingsverklaring voor onderhoud op afstand vooraf nodig.

Door op onderstaande knop te klikken kom je op de website van ons moederbedrijf medical ECONET GmbH.

Lees de rubrieken zorgvuldig door, vul het formulier in en klik op Verzenden. Alleen dan kun je de TeamViewer onderhoudstool op afstand downloaden.


Download Teamviewer


RMA (Autorisatie Retourmateriaal)

Indien u een apparaat ter inspectie moet opsturen, klik dan op de volgende link, vul het formulier volledig in en klik op "Verzenden". (U wordt automatisch doorgestuurd naar de medical ECONET website).